Plán směn
Modul plán směn poskytuje zaměstnancům pravidelný a přehledný přístup k jejich směnám. Plány lze doručit jako sdělení, e-mailem (např. z Outlooku) nebo ve formátu PDF přílohy pro rychlou orientaci.
Modul nabízí i možnost intranetové stránky nebo importovaného přehledu, kde zaměstnanci vidí jen své záznamy. Je kompatibilní se systémy pro plánování, jako Dehora či Směny.cz, pro snadné propojení dat.
- Přehledný plán směn: Zaměstnanci mají vždy přístup k aktuálním směnám a pracovištím.
- Více způsobů distribuce: Plán lze poslat jako sdělení, API, e-mailem nebo přidat jako přílohu PDF.
- Integrace se systémy: Modul lze napojit na systémy jako Dehora či Směny.cz pro snadnou správu.
Máme řešení také pro
Kde všude JOBku můžete používat?
Důvěřují nám
Co vás zajímá
Máme pro vás odpovědi na často kladené otázky ohledně aplikace.
Nenašli jste odpověď na svoji otázku?
Kontaktujte nás. Odpovíme, vysvětlíme.
Nebo nám zavolejte:
+420 371 655 501Jedna firemní aplikace,
jedno řešení tisíce výzev
Skutečné řešení myslí na potřeby celého podniku.
HR
Výroba
Management
IT
BOZP
Jedna firemní aplikace,
jedno řešení tisíce výzev
Skutečné řešení myslí na potřeby celého podniku.
Zlepšete své interní HR procesy ve firmě.
Efektivní a okamžitá výměna informací a zpětné vazby
Přehledný přístup k agendě zaměstnance
Automatizace a digitalizace administrativy
Napojení na interní i externí systémy
Snadný onboarding i práce s aplikací
Úspora času, energie a prostředků
Další funkce pro výrobu, bezpečnost i management