Přehled docházky
Už žádné opakované dotazy ohledně zůstatku dovolené, počtu přesčasů nebo chyb v docházce! S mobilní aplikací JOBka mohou vaši zaměstnanci kdykoli sledovat svou docházku a mít tak přehled o každém odpracovaném dni, přesčasu či dovolené.
Aplikace umožňuje průběžnou kontrolu docházky a v případě nesrovnalostí mohou zaměstnanci snadno požádat svého vedoucího o opravu. Na začátku měsíce tak bude docházka každého zaměstnance v pořádku, což výrazně zjednodušuje administrativní zátěž pro HR tým. Tento systém poskytuje větší přehlednost a podporuje odpovědnost zaměstnanců za jejich vlastní docházku, zatímco vy se můžete soustředit na důležitější úkoly a projekty.
- Snadné sledování docházky: Zaměstnanci mají přístup k záznamům o docházce a přesčasech přímo ve své aplikaci.
- Rychlá kontrola chyb: Možnost kontroly chyb v docházce, čímž se eliminují problémy na začátku měsíce.
- Automatická synchronizace: Modul se synchronizuje s vaším stávajícím systémem, aby byla data vždy aktuální.
- Flexibilní nastavení dat: Zákazník si vybere, jaká data se zobrazují, ve spolupráci s dodavatelem docházkového systému.
Máme řešení také pro
Kde všude JOBku můžete používat?
Důvěřují nám
Co vás zajímá
Máme pro vás odpovědi na často kladené otázky ohledně aplikace.
Nenašli jste odpověď na svoji otázku?
Kontaktujte nás. Odpovíme, vysvětlíme.
Nebo nám zavolejte:
+420 371 655 501Jedna firemní aplikace,
jedno řešení tisíce výzev
Skutečné řešení myslí na potřeby celého podniku.
HR
Výroba
Management
IT
BOZP
Jedna firemní aplikace,
jedno řešení tisíce výzev
Skutečné řešení myslí na potřeby celého podniku.
Zlepšete své interní HR procesy ve firmě.
Efektivní a okamžitá výměna informací a zpětné vazby
Přehledný přístup k agendě zaměstnance
Automatizace a digitalizace administrativy
Napojení na interní i externí systémy
Snadný onboarding i práce s aplikací
Úspora času, energie a prostředků
Další funkce pro výrobu, bezpečnost i management