Žádost o HomeOffice se schválením
Elektronická žádost o home office eliminuje ztracené papírové lístečky a zrychluje schvalování. Zaměstnanci mohou kdykoliv požádat o práci z domova, kterou lze schválit odkudkoliv – třeba i z dovolené.
Schválené žádosti se exportují přímo do systému nebo je zaeviduje určená osoba. Modul šetří přírodu i čas zaměstnanců a administrativy a poskytuje PUSH notifikace o každém kroku schvalování.
- Jednoduché žádosti: Zaměstnanci podávají žádosti o home office online, kdykoliv potřebují.
- Rychlé schválení: Schválení probíhá okamžitě a lze jej potvrdit odkudkoliv.
- Automatický export: Schválené žádosti se automaticky zapisují do systému.
- Ekologická varianta: Digitalizovaný proces šetří papír a eliminuje riziko ztráty dokumentů.
- PUSH notifikace: Zaměstnanci i schvalovatelé obdrží okamžité upozornění o stavu žádosti.
Máme řešení také pro
Kde všude JOBku můžete používat?
Důvěřují nám
Co vás zajímá
Máme pro vás odpovědi na často kladené otázky ohledně aplikace.
Nenašli jste odpověď na svoji otázku?
Kontaktujte nás. Odpovíme, vysvětlíme.
Nebo nám zavolejte:
+420 371 655 501Jedna firemní aplikace,
jedno řešení tisíce výzev
Skutečné řešení myslí na potřeby celého podniku.
HR
Výroba
Management
IT
BOZP
Jedna firemní aplikace,
jedno řešení tisíce výzev
Skutečné řešení myslí na potřeby celého podniku.
Zlepšete své interní HR procesy ve firmě.
Efektivní a okamžitá výměna informací a zpětné vazby
Přehledný přístup k agendě zaměstnance
Automatizace a digitalizace administrativy
Napojení na interní i externí systémy
Snadný onboarding i práce s aplikací
Úspora času, energie a prostředků
Další funkce pro výrobu, bezpečnost i management