Logo Jobka
Logo Jobka

Jak vypadá JOBka

Jobka's hero image
JOBka v mobilu
JOBka v mobilu

JOBka v mobilu

Objevte sílu JOBky – platformy, která se přizpůsobí vašim potřebám a nabízí individuální brand pro každého zákazníka. S vysoce customizovatelnými moduly, které lze kdykoliv přidávat či odebírat, si sestavíte řešení na míru, a díky rychlému nasazení můžete fungovat již za 10 dní. Podporujeme více než 15 jazyků, což je ideální pro haly s mezinárodními pracovníky. S nejvyššími bezpečnostními standardy máte jistotu, že vaše data jsou v bezpečí. JOBka není jen HR aplikace – zkvalitňuje procesy napříč celou firmou.

Dotykový kiosek
Dotykový kiosek

Dotykový kiosek

Naše dotykové kiosky JOBka jsou navrženy tak, aby byly přístupné pro všechny zaměstnance, včetně těch, kteří nemají chytrý telefon. Kiosky nabízíme v různých velikostech od 15 do 22 palců, s možností stojánků na zeď, stůl nebo podlahu, podle vašich potřeb. Instalace je velmi jednoduchá – kiosky jsou předinstalované s aplikací JOBka a připravené k okamžitému použití. Čtečka čipů může být v barvě vaší firmy a bez problémů využívá vaše stávající karty nebo čipy. Kiosky můžete buď zakoupit, nebo si je pronajmout, podle toho, co vám vyhovuje více.

TV infopanely
TV infopanely

TV infopanely

JOBka TV přináší jednoduché a efektivní řešení pro správu obsahu na vašich televizích a infopanelech. Spravujte snímky prezentací pohodlně ze svého PC a využijte televizory umístěné v jídelnách, recepcích, halách nebo svačinových místnostech pro sdílení důležitých informací. Nahrajte jakoukoliv PowerPoint prezentaci a vytvořte různé JOBka TV kanály s různým obsahem, čímž přizpůsobíte informace potřebám jednotlivých prostor. Tímto způsobem šetříte čas při distribuci obsahu na jednotlivé obrazovky. Naše aplikace je navíc plně kompatibilní se smart TV systémy.

Webová JOBka
Webová JOBka

Webová JOBka

Webová aplikace JOBka nabízí všechny funkce, které znáte z mobilní verze, a je ideální pro ty, kteří jsou často v kanceláři a preferují přístup z počítače. Poskytuje pohodlný způsob, jak se připojit k JOBce i z domácího počítače. Navíc umožňuje pokračovat v práci tam, kde jste skončili – rozpracovaná data z mobilní nebo kioskové verze lze snadno dokončit ve webové aplikaci.

Sjednejme si nezávaznou konzultaciPředstavíme vám možnosti přímo pro vaši firmu. Navrhneme řešení, které vám skutečně usnadní práci a ušetří čas.

Jedna firemní aplikace,
jedno řešení tisíce výzev

Skutečné řešení myslí na potřeby celého podniku.

Zlepšete své interní HR procesy ve firmě.

Zlepšete své interní HR procesy ve firmě.

Efektivní a okamžitá výměna informací a zpětné vazby

Přehledný přístup k agendě zaměstnance

Automatizace a digitalizace administrativy

Napojení na interní i externí systémy

Snadný onboarding i práce s aplikací

Úspora času, energie a prostředků

Další funkce pro výrobu, bezpečnost i management

Proč si JOBku vybrali naši klienti?

Inspirujte se zkušenostmi uživatelů naší firemní aplikace a zjistěte, co dalšího vám může přinést.

Není to další nefunkční korporátní aplikace

Není to další nefunkční korporátní aplikace

Na Jobce oceňuji hlavně to, že zná problémy výrobních firem v ČR. Není to další nefunkční korporátní aplikace, která má fungovat stejně v Evropě, Asii a Mexiku. Jobka zná specifika našeho prostředí a její funkce jsou ušité na míru problémům firem našeho typu. Nám ve Faurecii v Písku výrazně pomáhá v komunikaci s lidmi ve výrobě, kde máme aktuálně velký poměr cizinců různých národností. Mimo zlepšení komunikace nám pomáhá i s digitalizací papírových procesů na HR, jako je schvalování nepřítomností a nebo mimořádných odměn, což jsou moduly, které Jobka vyrobila přímo nám na míru. Díky Jobce je z mého pohledu zároveň HR vnímané jako pokrokové oddělení, které posouvá firmu dál.

David Havelec

David Havelec

HR Manager, FAURECIA Components Písek s.r.o.

Musím poděkovat celému týmu JOBky

Musím poděkovat celému týmu JOBky

JOBku jsme implementovali v naší společnosti v září 2023. Přesto, že neuběhla příliš dlouhá doba, naši zaměstnanci si na ni velmi rychle zvykli. Usnadnila a zrychlila se nám komunikace a navíc mají zaměstnanci přístup ke spoustě informací, ke kterým se v minulosti nedostávali jednoduchou cestou. Ještě jednou musím poděkovat celému týmu JOBky, co se týká jak implementace, tak i následné podpory vše funguje velmi dobře a rychle. Díky moc za spolupráci.

Kateřina Galusová

Kateřina Galusová

Human Resources Manager, ROBE lighting s.r.o.

Snižování administrativní zátěže zaměstnanců i HR ✊

Snižování administrativní zátěže zaměstnanců i HR ✊

Na JOBce oceňuji její flexibilitu při rozšiřování modulů a funkcionalit a rychlost implementace dohodnutých řešení. Díky tomu můžeme JOBku využívat nejen jako nástroj komunikace mezi firmou a zaměstnanci, ale prostřednictvím digitalizace sběru dat také jako prostředek snižování administrativní zátěže zaměstnanců včetně nás z HR :-)

Petr Lyčka

Petr Lyčka

Head of Compensation and Benefits, Maxion Wheels Czech s.r.o.

Snadnější život pro zaměstnance, kteří nemají email 📩

Snadnější život pro zaměstnance, kteří nemají email 📩

Aplikace nám výrazně usnadnila a urychlila komunikaci na všechny zaměstnance, zejména ty bez přístupu k firemnímu e-mailu, ve složité době pandemie. Její výhody v tomto ohledu jsou ovšem nesporné i v časech příznivějších. Za velké plus považuji i to, že umožňuje informovat nejen směrem od nás, ale poskytuje všem zaměstnancům i možnost kontaktovat okamžitě i nás, bez ohledu na to, kde se zrovna nacházejí. Usnadnění oboustranné komunikace a rychlé získávání zpětné vazby je ve velkém výrobním závodě zásadní. JOBka nám v mnoha ohledech usnadnila život.

Mgr. Hana Schwambergerová

Mgr. Hana Schwambergerová

Internal and External communication (RBCB/PC), Robert Bosch spol. s.r.o.