Poradna
Podívejte se na přehled nejčastějších otázek našich zákazníků. Pokud zde svoji odpověď nenajdete, neváhejte nás kontaktovat.
Pro firmy
Pro zaměstnance
Jedna firemní aplikace,
jedno řešení tisíce výzev
Skutečné řešení myslí na potřeby celého podniku.
HR
Výroba
Management
IT
BOZP
Jedna firemní aplikace,
jedno řešení tisíce výzev
Skutečné řešení myslí na potřeby celého podniku.
Zlepšete své interní HR procesy ve firmě.
Efektivní a okamžitá výměna informací a zpětné vazby
Přehledný přístup k agendě zaměstnance
Automatizace a digitalizace administrativy
Napojení na interní i externí systémy
Snadný onboarding i práce s aplikací
Úspora času, energie a prostředků
Další funkce pro výrobu, bezpečnost i management
Proč si JOBku vybrali naši klienti?
Inspirujte se zkušenostmi uživatelů naší firemní aplikace a zjistěte, co dalšího vám může přinést.
Modul BOZP v aplikaci Jobka nabízí efektivní a intuitivní způsob správy bezpečnosti a ochrany zdraví při práci v naší společnosti.
Modul BOZP v aplikaci Jobka nabízí efektivní a intuitivní způsob správy bezpečnosti a ochrany zdraví při práci v naší společnosti. Díky přehlednému rozhraní máme rychlý přístup k aktuálním dokumentům a směrnicím BOZP. Modul přináší významnou výhodu v možnosti sdílet aktuální informace formou fotografií s popisem přímo z provozu, a to just in time pro všechny zaměstnance. Tento přístup umožňuje nejen posilovat povědomí o bezpečnostních záležitostech, ale také ihned sdílet situace, které přímo ovlivňují pracovní prostředí. Díky tomu můžeme efektivněji a rychleji řešit nestandardní situace či nesrovnalosti. Sdílení těchto informací mezi všemi zaměstnanci přispívá k lepší spolupráci a bezpečnějšímu pracovním prostředí. Tento modul je skvělým nástrojem, který nám pomáhá zvyšovat efektivitu a udržovat vysoké standardy bezpečnosti napříč celou firmou.
Jiří Vondra
Vedoucí Organizace Výroby, ACTI PACK CZ, a.s.
Modul BOZP v aplikaci JOBka je v naší společnosti pravidelně využívaný k předání informacím našim zaměstnancům.
Modul BOZP v aplikaci JOBka je v naší společnosti pravidelně využívaný k předání informacím našim zaměstnancům. Jsou pravidelně informování o jednotlivých úrazech, sdílíme přes modul měsíčně BOZP zpravodaje, ale zároveň také novinky z oblasti BOZP a požární ochrany. Díky modulu BOZP má zaměstnanec po ruce i video návod na použití defibrilátoru v případě první pomoci
Ing. Nikola Hašková
vedoucí oddělení BOZP, Doosan Škoda Power s.r.o.
Díky JOBce máme možnost již 4 roky komunikovat se zaměstnanci
Díky JOBce máme možnost již 4 roky komunikovat se zaměstnanci, kteří nemají firemní e-mail. Bezpečnost je u nás ve společnosti na prvním místě a JOBka vytvořila pro naše potřeby modul na míru, kdy se každoročně kromě pravidelných školení a bezpečnostních kontrol zapojujeme do akce Týdne bezpečnosti, kdy zaměstnancům představujeme každý rok jiné téma formou interaktivních videí a zároveň dáváme zaměstnancům možnost, aby se k danému tématu vyjádřili. V tomto modulu můžeme dále zaměstnance upozornit na pracovní úrazy, které již nastaly a předejít tak k dalšímu zranění do budoucna. JOBku se snažíme i nadále posouvat dál a poskytovat tak zaměstnancům co nejjednodušší řešení při komunikaci s námi.
Martina Šilpochová
referent personalistiky, OMEXOM GA Energo s.r.o.
Zjednodušení procesů a komunikace
Aplikace JOBka nám usnadnila a zlepšila komunikaci díky bezprostřednímu předávání informací napříč společností. Zjednodušil se nám proces schvalování dovolených a nově proces schvalování služebních cest. Kvalitním pomocníkem je i modul dotazy a ankety. Je to skvělá pomůcka k získávání zpětné vazby. Tímto způsobem můžeme společně zlepšovat pracovní prostředí a postupy a také můžeme společně plánovat volnočasové aktivity. Pokud se někdy vyskytly problémy nebo otázky ze strany nás uživatelů, vždy jsem se setkala se vstřícnou reakcí z týmu podpory, která je neustále k dispozici. Odpovědi jsou rychlé a užitečné, což přidává na naší spokojenosti. Celkově hodnotím aplikaci JOBka velmi pozitivně a vřele ji doporučuji každému, kdo v dnešní turbulentní době hledá efektivní nástroj pro správu zaměstnanců a zlepšení týmové komunikace.
Miriam Krupová
Operations Manager
Není to další nefunkční korporátní aplikace
Na Jobce oceňuji hlavně to, že zná problémy výrobních firem v ČR. Není to další nefunkční korporátní aplikace, která má fungovat stejně v Evropě, Asii a Mexiku. Jobka zná specifika našeho prostředí a její funkce jsou ušité na míru problémům firem našeho typu. Nám ve Faurecii v Písku výrazně pomáhá v komunikaci s lidmi ve výrobě, kde máme aktuálně velký poměr cizinců různých národností. Mimo zlepšení komunikace nám pomáhá i s digitalizací papírových procesů na HR, jako je schvalování nepřítomností a nebo mimořádných odměn, což jsou moduly, které Jobka vyrobila přímo nám na míru. Díky Jobce je z mého pohledu zároveň HR vnímané jako pokrokové oddělení, které posouvá firmu dál.
David Havelec
HR Manager, FAURECIA Components Písek s.r.o.
Obědy, komunikace a skvělá servisní podpora
Za naši společnosti po téměř roce používání musím jen doporučit. JOBka nám zlepšila a zefektivnila vnitropodnikovou komunikaci, používáme ji jako "rozcestník" na všechny hlavní záležitosti týkající se pracovního poměru (změna os. dat, vnitřní předpisy, objednávání jídel etc)., ale i na další - nejen HR témata - (hlášení skoronehod). Navíc servisní podpora JOBky funguje také parádně, pružně, snaží se vyjít vstříc našim požadavkům.
Romana Novotná
HR Manager, Hettich ČR k.s.
Rychlejší komunikace se zaměstnanci bez e-mailu
Aplikaci JOBKA používáme v naší firmě MECAWEL téměř 5 měsíců. Výrazně nám zrychlila a zjednodušila komunikaci se zaměstnanci, především s těmi, kteří nemají firemní e-mail nebo pracují na směny. Skvělou pomocí jsou i ankety, či dotazníkové akce, kdy zpětnou vazbu od zaměstnanců máme velmi rychle zpět a na jednom místě. Doposud se zapojilo více než 80% zaměstnanců. Práce s aplikací je velmi jednoduchá a příjemná. Děkujeme týmu JOBKY za skvělou spolupráci.
Šárka Řeháková
HR specialist senior, MECAWEL spol. s r. o.
Musím poděkovat celému týmu JOBky
JOBku jsme implementovali v naší společnosti v září 2023. Přesto, že neuběhla příliš dlouhá doba, naši zaměstnanci si na ni velmi rychle zvykli. Usnadnila a zrychlila se nám komunikace a navíc mají zaměstnanci přístup ke spoustě informací, ke kterým se v minulosti nedostávali jednoduchou cestou. Ještě jednou musím poděkovat celému týmu JOBky, co se týká jak implementace, tak i následné podpory vše funguje velmi dobře a rychle. Díky moc za spolupráci.
Kateřina Galusová
Human Resources Manager, ROBE lighting s.r.o.
Zvýšení efektivity, spokojenosti a motivace
JOBka umožňuje rychle a jednoduše sdílet informace, plánovat úkoly, řešit problémy a dostávat zpětnou vazbu. Uživatelsky je přívětivá, spolehlivá a bezpečná. Aplikaci v naší firmě využívá 67 % zaměstnanců, což dokazuje její vysokou oblíbenost a užitečnost. JOBka je skvělý nástroj pro zvýšení efektivity, spokojenosti a motivace našeho týmu.
Bc. Jitka Eismann
Marketing & HR, METALURGIE Rumburk s.r.o.
Přehledná aplikace, rychlá a cílená komunikace
Aplikaci jsme si zvolili pro rychlou komunikaci mezi zaměstnancem a zaměstnavatelem. Mezi oblíbené moduly patří modul zeptejte se, který nahradil náš blackbox.
Jan Kusý
CIP Manager, Ravensburger Karton s.r.o.
Zaměstnanec se může aktivně zapojovat do komunikace
Aplikace JOBka má všestranné využití. Její výhodou je, že se nejedná o jednostranné informování, ale zaměstnance můžeme aktivně zapojovat do firemní komunikace, zpříjemnit jim vyhledávání kontaktů a zajistit objednávání obědů. JOBku využíváme i pro pořádání tipovacích a vědomostních soutěží, které jsou mezi zaměstnanci velmi oblíbené.
Mgr. Martina Mlejnková Dyntarová
Odbor lidských zdrojů, TOS VARNSDORF a.s.
Aplikaci používá vice než 90% našich zaměstnanců
Ve společnosti používáme JOBku skoro 5 měsíců a za tu dobu se stala velmi oblíbenou. Aplikaci používá vice než 90% našich zaměstnanců. Je to ideální nástroj pro rychlou komunikaci mezi firmou a jejími lidmi, zároveň je super, že od zaměstnanců můžeme rychle získat zpětnou vazbu. JOBka je uživatelsky velmi příjemná a jednoduchá aplikace, to je další důvod, proč se u nás stala tak oblíbenou. 😊
Eliška Briežniková
HR Generalist II, Parker Hannifin Industrial s.r.o.
Eliminovali jsme firemní šuškandy
Aplikaci JOBka používáme u nás ve firmě již dva roky a zpětně mohu hodnotit, že se jednalo o dobré rozhodnutí. S JOBkou jsme velmi spokojeni, a to od HR oddělení až po pracovníky ve výrobě. Největším benefitem je pro nás přímá, okamžitá a transparentní komunikace v rámci celé společnosti, která pomáhá k eliminování tzv. „firemní šuškandy “. Velkým benefitem je také možnost objednávání stravy v naší jídelně prostřednictvím JOBky, která nám zajistila 95% registrovanost všech našich zaměstnanců. Užitečný je pro nás i modul Dotazníků a anket, Plán směn, Výplatní pásky, Messenger a našimi zaměstnanci hojně využívaný Firemní bazar.
Ing. Marie Blážová
Personalistka | HR Specialist, EFAFLEX – CZ s.r.o.
To je rychlost 😎
Musím pochválit JOBKu, během jednoho dne máme vysoce funkční komunikační platformu pro všechny zaměstnance, od uklízečky přes všechny dělníky až po manažery. V dnešní době k nezaplacení. Oznámení, dotazníky atd. Jděte do toho!
Tomáš Janele
IT Manager, HUTCHINSON, s.r.o.
Zaměstnanci jsou na jedné lodi 🛥
Jobka nás okouzlila jsou jednoduchostí, rychlostí a přehledností. Vážíme si přístupu Jobky k naším i nestandardním požadavkům. Pokud to je jen trochu možné, naše nápady a potřeby Jobka ihned implementuje! A nejdůležitější je, že nám Jobka pomáhá dostat všechny zaměstnance na jednu loď. Děkujeme!
Denisa Uhrová
Personální manažerka, WE|DO CZ s.r.o.
Aplikace je ve firmě oblíbená ♥️
Aplikaci Jobka si oblíbila většina našich zaměstnanců. Jobka nám pomáhá zrychlit administrativní věci a je velmi důležitá v podávání informací všem zaměstnancům ve stejný čas, jelikož u nás ve firmě je nepřetržitý provoz (krátký, dlouhý týden). Velmi nám záleží na názoru našich zaměstnanců, takže aplikaci ankety chceme hodně využívat v budoucnu.
Jiří Vondra
Vedoucí Organizace Výroby, ACTI PACK CZ a.s.
Efektivnější komunikace napříč provozovnami v jiných obcích
JOBka nám pomohla zbavit se roztříštěnosti a neefektivnosti. Aplikaci jsme si vybrali, protože jsme hledali způsob jak urychlit komunikaci s našimi zaměstnanci.
Mgr. Alice Baumruková Kotylová
Vedoucí PR oddělení, KLAUS Timber a. s.
Zaměstnanci si JOBku chválí 👏
S mobilní aplikací JOBKA jsme velmi spokojeni, dokážeme předat informace mezi zaměstnance během chvilky. JOBka je intuitivní a velmi jednoduchá, zaměstnanci si ji také chválí. Za backoffice mohu říci, že komunikace s podporou i zástupcem pane Kupilíkem je vždy v pořádku, vždy se snažíme najít společné nejlepší možné řešení. Všem tedy jedině doporučuji!
Ing. Barbora Šalomová
Personální oddělení/HR, KS-Europe s.r.o.
Je to efektivní spolupráce 🤝
S JOBkou jsem velmi spokojená, je to výborná aplikace, která zjednodušuje komunikaci ve firmě. A navíc spolupráce s oddělením podpory je neskutečně rychlá, efektivní a vstřícná. Děkuji za Vaši práci.
Lenka Kneslová
Economics Manager, ROSTRA s.r.o.
Lepší komunikace a zpětná vazba od zaměstnanců
JOBku používáme v naší firmě DURA Automotive již více než rok. Oceňujeme rychlost i adresnost, se kterou můžeme komunikovat s našimi zaměstnanci. Skvělé je ale i to, jak rychle jsme díky této aplikaci schopni od zaměstnanců dostat zpětnou vazbu nebo zajímavé podněty. To velmi pomáhá nejen při práci nás personalistů, ale také v oblasti neustálého zlepšování nebo prevence. Pojďte do toho a už nebudete chtít jinak. Tým JOBky pro Vás udělá maximum možného.
Zuzana Odstrčilová
HR Manager, Dura Automotive Systems CZ, s.r.o.
JOBka nám nejvíce pomáhá s komunikací
Řešili jsme jak rychle a efektivně dostat důležité informace k našim zaměstnancům. Aplikaci používá kolem 90% našich zaměstnanců, věříme že jsou naši zaměstnanci spokojeni. Mezi oblíbené moduly patří přehled docházky.
Lukáš Harvánek
Senior Project Manager, MD ELEKTRONIK spol. s r. o.
Snižování administrativní zátěže zaměstnanců i HR ✊
Na JOBce oceňuji její flexibilitu při rozšiřování modulů a funkcionalit a rychlost implementace dohodnutých řešení. Díky tomu můžeme JOBku využívat nejen jako nástroj komunikace mezi firmou a zaměstnanci, ale prostřednictvím digitalizace sběru dat také jako prostředek snižování administrativní zátěže zaměstnanců včetně nás z HR :-)
Petr Lyčka
Head of Compensation and Benefits, Maxion Wheels Czech s.r.o.
Při naší práci spojujeme celý svět, JOBKA zase pomáhá spojovat nás 🚚
Komunikace a rychlost sdílení informací jsou pro nás klíčové, a proto neustále hledáme nové způsoby, jak lépe a atraktivněji komunikovat se všemi našimi zaměstnanci. JOBKA má u nás cenné místo v příběhu celého cyklu zaměstnance. Pomáhá nově příchozím se snáze zorientovat do chodu firmy a vybavit je potřebnými informacemi. Všem kolegům pak napomáhá být v obraze neprodleně a odkudkoliv. Poskytuje příležitost pro zpětnou vazbu, zapojení se do interních soutěží a budování naší kultury. S aplikací se pracuje velmi jednoduše, je rychlá, intuitivní. A navíc, komunikace s administrátory je skvělá a lidská. JOBku se tak nebojíme rozvíjet o další moduly.
Lucie Horová
HR Manager HiTec, SCHENKER spol. s r.o.
Snadnější život pro zaměstnance, kteří nemají email 📩
Aplikace nám výrazně usnadnila a urychlila komunikaci na všechny zaměstnance, zejména ty bez přístupu k firemnímu e-mailu, ve složité době pandemie. Její výhody v tomto ohledu jsou ovšem nesporné i v časech příznivějších. Za velké plus považuji i to, že umožňuje informovat nejen směrem od nás, ale poskytuje všem zaměstnancům i možnost kontaktovat okamžitě i nás, bez ohledu na to, kde se zrovna nacházejí. Usnadnění oboustranné komunikace a rychlé získávání zpětné vazby je ve velkém výrobním závodě zásadní. JOBka nám v mnoha ohledech usnadnila život.
Mgr. Hana Schwambergerová
Internal and External communication (RBCB/PC), Robert Bosch spol. s.r.o.