Logo Jobka
Logo Jobka

Úspěšné příběhy

Modul BOZP v aplikaci JOBka je v naší společnosti pravidelně využívaný k předání informacím našim zaměstnancům.

Modul BOZP v aplikaci JOBka je v naší společnosti pravidelně využívaný k předání informacím našim zaměstnancům. Jsou pravidelně informování o jednotlivých úrazech, sdílíme přes modul měsíčně BOZP zpravodaje, ale zároveň také novinky z oblasti BOZP a požární ochrany. Díky modulu BOZP má zaměstnanec po ruce i video návod na použití defibrilátoru v případě první pomoci

Ing. Nikola Hašková

vedoucí oddělení BOZP

Díky JOBce máme možnost již 4 roky komunikovat se zaměstnanci

Díky JOBce máme možnost již 4 roky komunikovat se zaměstnanci

Díky JOBce máme možnost již 4 roky komunikovat se zaměstnanci, kteří nemají firemní e-mail. Bezpečnost je u nás ve společnosti na prvním místě a JOBka vytvořila pro naše potřeby modul na míru, kdy se každoročně kromě pravidelných školení a bezpečnostních kontrol zapojujeme do akce Týdne bezpečnosti, kdy zaměstnancům představujeme každý rok jiné téma formou interaktivních videí a zároveň dáváme zaměstnancům možnost, aby se k danému tématu vyjádřili. V tomto modulu můžeme dále zaměstnance upozornit na pracovní úrazy, které již nastaly a předejít tak k dalšímu zranění do budoucna. JOBku se snažíme i nadále posouvat dál a poskytovat tak zaměstnancům co nejjednodušší řešení při komunikaci s námi.

Martina Šilpochová

Martina Šilpochová

referent personalistiky

Zjednodušení procesů a komunikace

Zjednodušení procesů a komunikace

Aplikace JOBka nám usnadnila a zlepšila komunikaci díky bezprostřednímu předávání informací napříč společností. Zjednodušil se nám proces schvalování dovolených a nově proces schvalování služebních cest. Kvalitním pomocníkem je i modul dotazy a ankety. Je to skvělá pomůcka k získávání zpětné vazby. Tímto způsobem můžeme společně zlepšovat pracovní prostředí a postupy a také můžeme společně plánovat volnočasové aktivity. Pokud se někdy vyskytly problémy nebo otázky ze strany nás uživatelů, vždy jsem se setkala se vstřícnou reakcí z týmu podpory, která je neustále k dispozici. Odpovědi jsou rychlé a užitečné, což přidává na naší spokojenosti. Celkově hodnotím aplikaci JOBka velmi pozitivně a vřele ji doporučuji každému, kdo v dnešní turbulentní době hledá efektivní nástroj pro správu zaměstnanců a zlepšení týmové komunikace.

Miriam Krupová

Operations Manager

Není to další nefunkční korporátní aplikace

Není to další nefunkční korporátní aplikace

Na Jobce oceňuji hlavně to, že zná problémy výrobních firem v ČR. Není to další nefunkční korporátní aplikace, která má fungovat stejně v Evropě, Asii a Mexiku. Jobka zná specifika našeho prostředí a její funkce jsou ušité na míru problémům firem našeho typu. Nám ve Faurecii v Písku výrazně pomáhá v komunikaci s lidmi ve výrobě, kde máme aktuálně velký poměr cizinců různých národností. Mimo zlepšení komunikace nám pomáhá i s digitalizací papírových procesů na HR, jako je schvalování nepřítomností a nebo mimořádných odměn, což jsou moduly, které Jobka vyrobila přímo nám na míru. Díky Jobce je z mého pohledu zároveň HR vnímané jako pokrokové oddělení, které posouvá firmu dál.

David Havelec

David Havelec

HR Manager, FAURECIA Components Písek s.r.o.

Obědy, komunikace a skvělá servisní podpora

Obědy, komunikace a skvělá servisní podpora

Za naši společnosti po téměř roce používání musím jen doporučit. JOBka nám zlepšila a zefektivnila vnitropodnikovou komunikaci, používáme ji jako "rozcestník" na všechny hlavní záležitosti týkající se pracovního poměru (změna os. dat, vnitřní předpisy, objednávání jídel etc)., ale i na další - nejen HR témata - (hlášení skoronehod). Navíc servisní podpora JOBky funguje také parádně, pružně, snaží se vyjít vstříc našim požadavkům.

Romana Novotná

Romana Novotná

HR Manager, Hettich ČR k.s.

Rychlejší komunikace se zaměstnanci bez e-mailu

Rychlejší komunikace se zaměstnanci bez e-mailu

Aplikaci JOBKA používáme v naší firmě MECAWEL téměř 5 měsíců. Výrazně nám zrychlila a zjednodušila komunikaci se zaměstnanci, především s těmi, kteří nemají firemní e-mail nebo pracují na směny. Skvělou pomocí jsou i ankety, či dotazníkové akce, kdy zpětnou vazbu od zaměstnanců máme velmi rychle zpět a na jednom místě. Doposud se zapojilo více než 80% zaměstnanců. Práce s aplikací je velmi jednoduchá a příjemná. Děkujeme týmu JOBKY za skvělou spolupráci.

Šárka Řeháková

Šárka Řeháková

HR specialist junior, MECAWEL spol. s r. o.

Úspěšné inovativní firmy spojuje moderní komunikace

BAUHAUS k.s.
DB Schenker
Skanska
Olympus
Hutní montáže, a.s.
Delirest
COLAS CZ, a.s.
ABS Jets, a.s.
SCONTO Nábytek s.r.o.
OMEXOM GA Energo s.r.o.
Schwarzmüller s.r.o.
Heuliez Bus
Iveco Bus
Plastic Omnium LIGHTING CZECH s.r.o.
ITW Pronovia s.r.o.
ZF Electronics Klášterec s.r.o.
Faurecia Automotive Czech Republic s.r.o.
Continental Automotive
Marelli Automotive Lighting Jihlava (Czech Republic) s.r.o.
Mondelez
LEIFHEIT s.r.o.
ISOVER
SAINT-GOBAIN ADFORS CZ s.r.o.
Ball Aerosol Packaging CZ s.r.o.
LAUFEN CZ s.r.o.
Siemens, s.r.o.
Dopravní podnik Mladá Boleslav, s.r.o
WE|DO
Hermes Fulfilment CZ
DHL Solutions k.s.
FIEGE s.r.o.
Dopravní podnik Karlovy Vary, a.s.
Plzeňské městské dopravní podniky, a.s.
Illinois Tool Works
MD
Lear
Bosch
Sjednejme si nezávaznou konzultaciPředstavíme vám možnosti přímo pro vaši firmu. Navrhneme řešení, které vám skutečně usnadní práci a ušetří čas.

Jedna firemní aplikace,
jedno řešení tisíce výzev

Skutečné řešení myslí na potřeby celého podniku.

Zlepšete své interní HR procesy ve firmě.

Zlepšete své interní HR procesy ve firmě.

Efektivní a okamžitá výměna informací a zpětné vazby

Přehledný přístup k agendě zaměstnance

Automatizace a digitalizace administrativy

Napojení na interní i externí systémy

Snadný onboarding i práce s aplikací

Úspora času, energie a prostředků

Další funkce pro výrobu, bezpečnost i management