Logo Jobka
Logo Jobka

Zbavte se rutinní administrativy

S nástěnkami se rozlučte. Naskočte na vlnu digitalizace a na pár kliknutí naplňte směny, rozešlete důležité dokumenty a oznámení. Mějte přehled i příjemnou oboustrannou komunikaci.
Úvodní obrázek

Digitální správa a archiv dokumentace

Funkce Zeptejte se zaměstnavatele

Volná místa

Přehledné směny, dovolené i benefity

Schránka důvěry

Formuláře v digitální podobě

Nejčastější dotazy

Desítky dalších praktických modulů

Jaké funkce HR manažeři nejčastěji využívají?

Kde všude JOBku můžete používat?

Proč si JOBku vybrali naši klienti?

Inspirujte se zkušenostmi uživatelů naší firemní aplikace a zjistěte, co dalšího vám může přinést.

Není to další nefunkční korporátní aplikace

Není to další nefunkční korporátní aplikace

Na Jobce oceňuji hlavně to, že zná problémy výrobních firem v ČR. Není to další nefunkční korporátní aplikace, která má fungovat stejně v Evropě, Asii a Mexiku. Jobka zná specifika našeho prostředí a její funkce jsou ušité na míru problémům firem našeho typu. Nám ve Faurecii v Písku výrazně pomáhá v komunikaci s lidmi ve výrobě, kde máme aktuálně velký poměr cizinců různých národností. Mimo zlepšení komunikace nám pomáhá i s digitalizací papírových procesů na HR, jako je schvalování nepřítomností a nebo mimořádných odměn, což jsou moduly, které Jobka vyrobila přímo nám na míru. Díky Jobce je z mého pohledu zároveň HR vnímané jako pokrokové oddělení, které posouvá firmu dál.

David Havelec

David Havelec

HR Manager, FAURECIA Components Písek s.r.o.

Obědy, komunikace a skvělá servisní podpora

Obědy, komunikace a skvělá servisní podpora

Za naši společnosti po téměř roce používání musím jen doporučit. JOBka nám zlepšila a zefektivnila vnitropodnikovou komunikaci, používáme ji jako "rozcestník" na všechny hlavní záležitosti týkající se pracovního poměru (změna os. dat, vnitřní předpisy, objednávání jídel etc)., ale i na další - nejen HR témata - (hlášení skoronehod). Navíc servisní podpora JOBky funguje také parádně, pružně, snaží se vyjít vstříc našim požadavkům.

Romana Novotná

Romana Novotná

HR Manager, Hettich ČR k.s.

Rychlejší komunikace se zaměstnanci bez e-mailu

Rychlejší komunikace se zaměstnanci bez e-mailu

Aplikaci JOBKA používáme v naší firmě MECAWEL téměř 5 měsíců. Výrazně nám zrychlila a zjednodušila komunikaci se zaměstnanci, především s těmi, kteří nemají firemní e-mail nebo pracují na směny. Skvělou pomocí jsou i ankety, či dotazníkové akce, kdy zpětnou vazbu od zaměstnanců máme velmi rychle zpět a na jednom místě. Doposud se zapojilo více než 80% zaměstnanců. Práce s aplikací je velmi jednoduchá a příjemná. Děkujeme týmu JOBKY za skvělou spolupráci.

Šárka Řeháková

Šárka Řeháková

HR specialist senior, MECAWEL spol. s r. o.

Zaměstnanec se může aktivně zapojovat do komunikace

Zaměstnanec se může aktivně zapojovat do komunikace

Aplikace JOBka má všestranné využití. Její výhodou je, že se nejedná o jednostranné informování, ale zaměstnance můžeme aktivně zapojovat do firemní komunikace, zpříjemnit jim vyhledávání kontaktů a zajistit objednávání obědů. JOBku využíváme i pro pořádání tipovacích a vědomostních soutěží, které jsou mezi zaměstnanci velmi oblíbené.

Mgr. Martina Mlejnková Dyntarová

Mgr. Martina Mlejnková Dyntarová

Odbor lidských zdrojů, TOS VARNSDORF a.s.

Eliminovali jsme firemní šuškandy

Eliminovali jsme firemní šuškandy

Aplikaci JOBka používáme u nás ve firmě již dva roky a zpětně mohu hodnotit, že se jednalo o dobré rozhodnutí. S JOBkou jsme velmi spokojeni, a to od HR oddělení až po pracovníky ve výrobě. Největším benefitem je pro nás přímá, okamžitá a transparentní komunikace v rámci celé společnosti, která pomáhá k eliminování tzv. „firemní šuškandy “. Velkým benefitem je také možnost objednávání stravy v naší jídelně prostřednictvím JOBky, která nám zajistila 95% registrovanost všech našich zaměstnanců. Užitečný je pro nás i modul Dotazníků a anket, Plán směn, Výplatní pásky, Messenger a našimi zaměstnanci hojně využívaný Firemní bazar.

Ing. Marie Blážová

Ing. Marie Blážová

Personalistka | HR Specialist, EFAFLEX – CZ s.r.o.

Sjednejme si nezávaznou konzultaciPředstavíme vám možnosti přímo pro vaši firmu. Navrhneme řešení, které vám skutečně usnadní práci a ušetří čas.

Co vás zajímá

Máme pro vás odpovědi na často kladené otázky ohledně aplikace.

Nenašli jste odpověď na svoji otázku?

Kontaktujte nás. Odpovíme, vysvětlíme.

Nebo nám zavolejte:

+420 371 655 501