Úspěšné příběhy
Aplikace Jobka je nám velice nápomocná
Aplikace Jobka je nám velice nápomocná. Je přehledná a lze v ní jednoduše pracovat. Využíváme ji především na objednávání obědů, různá sdělení od zaměstnavatele, a tak dále. Je hezké že se z aplikace i dozvíte, kdo daný den slaví svátek 😊
Kristýna Haklová
HR asistent, Lindab Sales CZ s.r.o.
Modul BOZP v aplikaci Jobka nabízí efektivní a intuitivní způsob správy bezpečnosti a ochrany zdraví při práci v naší společnosti.
Modul BOZP v aplikaci Jobka nabízí efektivní a intuitivní způsob správy bezpečnosti a ochrany zdraví při práci v naší společnosti. Díky přehlednému rozhraní máme rychlý přístup k aktuálním dokumentům a směrnicím BOZP. Modul přináší významnou výhodu v možnosti sdílet aktuální informace formou fotografií s popisem přímo z provozu, a to just in time pro všechny zaměstnance. Tento přístup umožňuje nejen posilovat povědomí o bezpečnostních záležitostech, ale také ihned sdílet situace, které přímo ovlivňují pracovní prostředí. Díky tomu můžeme efektivněji a rychleji řešit nestandardní situace či nesrovnalosti. Sdílení těchto informací mezi všemi zaměstnanci přispívá k lepší spolupráci a bezpečnějšímu pracovním prostředí. Tento modul je skvělým nástrojem, který nám pomáhá zvyšovat efektivitu a udržovat vysoké standardy bezpečnosti napříč celou firmou.
Jiří Vondra
Vedoucí Organizace Výroby, ACTI PACK CZ, a.s.
Modul BOZP v aplikaci JOBka je v naší společnosti pravidelně využívaný k předání informacím našim zaměstnancům.
Modul BOZP v aplikaci JOBka je v naší společnosti pravidelně využívaný k předání informacím našim zaměstnancům. Jsou pravidelně informování o jednotlivých úrazech, sdílíme přes modul měsíčně BOZP zpravodaje, ale zároveň také novinky z oblasti BOZP a požární ochrany. Díky modulu BOZP má zaměstnanec po ruce i video návod na použití defibrilátoru v případě první pomoci
Ing. Nikola Hašková
vedoucí oddělení BOZP, Doosan Škoda Power s.r.o.
Díky JOBce máme možnost již 4 roky komunikovat se zaměstnanci
Díky JOBce máme možnost již 4 roky komunikovat se zaměstnanci, kteří nemají firemní e-mail. Bezpečnost je u nás ve společnosti na prvním místě a JOBka vytvořila pro naše potřeby modul na míru, kdy se každoročně kromě pravidelných školení a bezpečnostních kontrol zapojujeme do akce Týdne bezpečnosti, kdy zaměstnancům představujeme každý rok jiné téma formou interaktivních videí a zároveň dáváme zaměstnancům možnost, aby se k danému tématu vyjádřili. V tomto modulu můžeme dále zaměstnance upozornit na pracovní úrazy, které již nastaly a předejít tak k dalšímu zranění do budoucna. JOBku se snažíme i nadále posouvat dál a poskytovat tak zaměstnancům co nejjednodušší řešení při komunikaci s námi.
Martina Šilpochová
referent personalistiky, OMEXOM GA Energo s.r.o.
Zjednodušení procesů a komunikace
Aplikace JOBka nám usnadnila a zlepšila komunikaci díky bezprostřednímu předávání informací napříč společností. Zjednodušil se nám proces schvalování dovolených a nově proces schvalování služebních cest. Kvalitním pomocníkem je i modul dotazy a ankety. Je to skvělá pomůcka k získávání zpětné vazby. Tímto způsobem můžeme společně zlepšovat pracovní prostředí a postupy a také můžeme společně plánovat volnočasové aktivity. Pokud se někdy vyskytly problémy nebo otázky ze strany nás uživatelů, vždy jsem se setkala se vstřícnou reakcí z týmu podpory, která je neustále k dispozici. Odpovědi jsou rychlé a užitečné, což přidává na naší spokojenosti. Celkově hodnotím aplikaci JOBka velmi pozitivně a vřele ji doporučuji každému, kdo v dnešní turbulentní době hledá efektivní nástroj pro správu zaměstnanců a zlepšení týmové komunikace.
Miriam Krupová
Operations Manager
Není to další nefunkční korporátní aplikace
Na Jobce oceňuji hlavně to, že zná problémy výrobních firem v ČR. Není to další nefunkční korporátní aplikace, která má fungovat stejně v Evropě, Asii a Mexiku. Jobka zná specifika našeho prostředí a její funkce jsou ušité na míru problémům firem našeho typu. Nám ve Faurecii v Písku výrazně pomáhá v komunikaci s lidmi ve výrobě, kde máme aktuálně velký poměr cizinců různých národností. Mimo zlepšení komunikace nám pomáhá i s digitalizací papírových procesů na HR, jako je schvalování nepřítomností a nebo mimořádných odměn, což jsou moduly, které Jobka vyrobila přímo nám na míru. Díky Jobce je z mého pohledu zároveň HR vnímané jako pokrokové oddělení, které posouvá firmu dál.
David Havelec
HR Manager, FAURECIA Components Písek s.r.o.
Úspěšné inovativní firmy spojuje moderní komunikace
Jedna firemní aplikace,
jedno řešení tisíce výzev
Skutečné řešení myslí na potřeby celého podniku.
HR
Výroba
Management
IT
BOZP
Jedna firemní aplikace,
jedno řešení tisíce výzev
Skutečné řešení myslí na potřeby celého podniku.
Zlepšete své interní HR procesy ve firmě.
Efektivní a okamžitá výměna informací a zpětné vazby
Přehledný přístup k agendě zaměstnance
Automatizace a digitalizace administrativy
Napojení na interní i externí systémy
Snadný onboarding i práce s aplikací
Úspora času, energie a prostředků
Další funkce pro výrobu, bezpečnost i management